ניהול מגדלי יוקרה

ניהול מגדל יוקרה

אתם מצפים לקבל את השירות הטוב ביותר אבל חברת הניהול שלכם לא מקצועית מספיק? הידעתם שבניין יוקרה שלא מתוחזק כראוי יכול להיות בקרוב מאוד סיוט לכל דיירי הבניין, ואם לא יטופל כראוי יכול במשך הזמן להגיע אפילו למצב של סכנת חיים, לכן חייבים להעביר את הניהול לחברה מקצועית שתתן לכם את השירות הטוב ביותר כמו שמגיע לכם.

אז זאת לא אשמתכם שככה הבניין נראה לא נקי, ולא מתוחזק ושהחד״כ בבניין כבר נראה לא טוב, ובבריכה המים עכורים… אבל יש פתרון! אנחנו קלינטון ניהול ואחזקה כאן בשבילכם על מנת להעניק לכם איכות חיים גבוהה כפי שאתם מצפים ללא פשרות.

ניהול מגדלי יוקרה

שוק הנדל"ן, ובעיקר שוק מגדלי היוקרה מתפתח והופך למבוקש ביותר בשנים האחרונות. הביקוש הגובר למגדלי יוקרה נובע בין ביתר מסטנדרט המגורים הגבוה אשר מעלה באופן ניכר את איכות החיים ואת ערך הדירות. כדי שהסטנדרט הגבוה יישמר, מגדלי יוקרה דורשים תחזוקה וניהול שוטפים המסופקים על ידי חברות ניהול מגדלי יוקרה. 

מה עושה בעצם חברת ניהול מגדלי יוקרה?

ניהול מגדל יוקרה זהו שירות מקיף הכולל את כל המשימות הנדרשות לתחזוקה ושמירה על רמת חיים בסטנדרט הגבוה ביותר. 

תחזוקת המבנהמגדלי יוקרה כוללים מגוון רחב של מערכות מתקדמות מצריכות תחזוקה שוטפת ובדיקות תקינות תקופתיות ויומיות. 
מערכות הבניין כוללות בין היתר: מערכות המים (אינסטלציה, מיזוג, בריכה ומשאבות), גנרטורים, מצלמות ומערכות אבטחה, תאורת הבניין, מערכת כיבוי אש, מעליות וכו'. 
שירותי ניקיוןעל מנת לשמור על רמת מגורים גבוהה ועקב התנועה הרבה הנמצאת בהם, חברת ניהול המגדלים מבצעת ניקיון שוטף לכלל השטחים בבניין הכוליים בין היתר את מתחמי האירוח, חדר כושר, הבריכה, גג וכו'. 
שמירה ואבטחהחברת ניהול מגדלי יוקרה מספקת שמירה ואבטחה מקצועיים על מנת להבטיח את בטחון הדיירים ושמירה על פרטיותם ורכושם. 
כמו כן, לעיתים מתפקד איש האבטחה כאיש קבלה ובאחריותו לקבל ולסנן אורחים, קבלת חבילות וכו'. 
ביקורת ותקשורת אל מול אנשי מקצועחברת הניהול תבצע את כלל התקשורת הנצרכת אל מול אנשי מקצוע שונים כגון: מדביר, טכנאי מעליות וכו'. חברת הניהול תדאג להביא את מיטב אנשי המקצוע ותוודא כי הם עושים את עבודתם כראוי. 
עבודות גינוןמגדלי יוקרה מוקפים לרוב בצמחייה מרובה, מדשאות, עצים, עציצים ואדניות הדורשים טיפול מקצועי וקבוע על מנת לשמור על נראות רעננה ופורחת. 
החברה דואגת לטיפולים יומיים ותקופתיים, השקיה, גיזום שתילה ולמעשה כל מטלה אשר תעניק לבניין גינה לתפארת. 
תקשורת אל מול דיירי הבנייןחברת הניהול אחראית לתת מענה לצורכי הדיירים ולתקשורת עמם. כמו כן, החברה אחראית על גביית כספים ותשלומים הכוללים מעקב וניהול כלכלי יעיל ושקוף כלפי הדיירים. 

כיצד בוחרים חברת ניהול מגדל יוקרה?

הסטנדרטים הנקבעים על ידי דיירי בניין יוקרה הינם גבוהים ולכן בבחירתכם חברת ניהול מגדלי יוקרה עליכם לבחור בחברה מקצועית אשר תוכל לעמוד בסטנדרטים אלה. 

בחרו בחברה אשר יודעת להתאים את שירותיה לצורכי הדיירים ולבניין, אשר באמתחתה ניסיון והמלצות מפרויקטים דומים ואשר תדע לתת מענה בזמינות מרבית עם צוות עובדים מקצועי ואדיב. 

בחירת חברת ניהול הינה אינה עניין של מה בכך, ובחירה בחברה הנכונה עבורכם תתרום רבות לאיכות החיים של דיירי הבניין. 

מה ההבדל בתחזוקה בין מגדל רגיל לבין למגדל יוקרה?

חברות ניהול ואחזקת בניינים מעניקות מגוון שירותים בסיסיים לכל הבניינים ומתחמי מגורים. עם זאת, כאשר מדברים על מגדלי יוקרה, התפעול הנדרש לתחזוקה וניהול איכותיים לעומת ניהול מגדלים רגיל הינם מורכבים הרבה יותר ומצריכים שירותים ייחודיים, ידע מקצועי במגוון מערכות ושרות בסטנדרט הגבוה ביותר. 

במגדל יוקרה חברת ניהול צריכה לדעת לתחזק מערכות משוכללות, תחזוקת בריכה וחדר כושר ועוד מאפיינים רבים אשר אינם קיימים במגדלי מגורים רגילים. 

ניהול מגדלי יוקרה

קלינטון ניהול ואחזקות- ניהול מגדל יוקרה ברמה אחרת

אנו מספקים מגוון שירותים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום ועומדים בזמינות מרבית לרשות לקוחותינו לכל בקשה או תקלה. 

הצטרפו לקהל הלקוחות המרוצים שלנו ותהנו מניהול מגדלים בהתאמה אישית אשר יעניק לכם איכות חיים גבוהה ללא פשרות.  

כיצד החברה שלכם מטפלת במגדלי יוקרה?

חברתנו מטפלת במגדלי יוקרה על הצד הטוב ביותר ונותנת את השירותים הבסיסיים של ניהול מגדלים בנוסף לאחזקת מערכות משוכללות נוספות כגון: חדר כושר, בריכות ודברים נוספים אשר לא קיימים במגדלים רגילים.

למה לבחור דווקא בקלינטון ניהול ואחזקה?

קלינטון הינה חברת ניהול ואחזקת מגדלי יוקרה בעלת ניסיון עשיר בתחום אשר מספקת מגוון שירותים לניהול מגדלי יוקרה בסטנדרט הגבוה ביותר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן