ניהול בניין משרדים

ניהול משרדים היא משימה מורכבת הכוללת פעולות בתחומים שונים כמו אבטחה, ניקיון, אחזקה, וניהול תקציב. ניהול עצמאי של כל אלה היא משימה קשה, הדורשת ניסיון רב, זמן ומשאבים, ולכן היא לא תמיד אפשרות אידיאלית עבור בעלי הבניין.

חברת קלינטון ניהול ואחזקה מציעה שירותי ניהול בנייניי משרדים מקצועיים, המאפשרים לעסקים במתחם ליהנות מסביבת עבודה נקייה, בטוחה ומתוחזקת, תוך כדי שמירה על עלויות סבירות.
אנחנו עובדים עם צוות מיומן ומנוסה שיודע לפתח ולנהל את כל התחומים הרלוונטיים לניהול משרדים, ומספקת פתרונות אישיים לצרכים המיוחדים של כל בניין משרדים.

ניהול בנייני משרדים

מה זה בעצם שירות של ניהול בנייני משרדים?

ניהול בניין משרדים הוא תהליך של ניהול התפעול השוטף ופיתוח ארוך טווח של הבניין.

מנהלי בנייני משרדים אחראים לשמירה על המראה הפיזי של הנכס, פיקוח על הביצועים הפיננסיים שלו, כגון גביית דמי שכירות מטעם הבעלים, פיקוח על תחזוקה ותיקונים, ובנוסף חייבים גם להיות מסוגלים לנהל משא ומתן על חוזי שכירות עם שוכרים.

מי צריך שירותי ניהול משרדים?

שירותי ניהול משרדים נחוצים לבעלי עסקים המחזיקים בבנייני משרדים, בין אם הם מאוכלסים בשוכרים או פנויים. כאשר הבניין מתוחזק ע״י חברה מקצועית היא תדאג לעזור לבעלי הנכס לתחזק ולנהל אותו טוב יותר עם ראש שקט.

לדוגמה, הם יכולים לעזור במציאת שוכרים חדשים כאשר חוזה השכירות הקודם מסתיים. בנוסף, הם מבצעים תחזוקה ותיקונים עבור הבניין כדי להבטיח שהנכס מתוחזק היטב ונראה ייצוגי לשוכרים פוטנציאליים.

מה כוללים שירותי הניהול?

שירותי ניהול בנייני משרדים כוללים אחזקה שוטפת ואחזקה מונעת לכל המתקנים והמערכות בבניין. המטרה היא ליצור סביבת עבודה בטוחה, נעימה ויעילה, המאפשרת לעובדי הבניין לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. אנחנו בקלינטון דואגים שהשגרה תתקיים כדרך קבע בבניינים שלנו בעזרת:

  • חתימה על הסכמי ניהול עם כל שוכרי המשרדים בבניין וגביית דמי ניהול חודשיים מכל אחד מהעסקים, על פי גודל השטח שברשותו והעלות החודשית שנקבעה מראש בהסכם. 
  • ניקיון כללי בכל קומות הבניין, לובי, שירותים, חדרי מדרגות וכל מקום נוסף שיש צורך לנקות.
  • אחזקה מונעת בכל המזגנים והמערכות המרכזיות, ניקוי הפילטרים, פתיחת סתימות ומעברים כך שהאוויר הנקי יזרום באופן חופשי.
  • טיפול בכל הקשור לציוד טכני, למערכות החשמל, האינסטלציה והמים ברחבי הבניין ועל גג הבניין.
  • בחירת גנן מקצועי שיטפח את הגינות סביב הבניין או בלובי, ישפר את נראות הבניין על ידי שתילת פרחים, טיפול בעצים, השקיה, דישון וכל צורך אחר שיוסיף צבע לנכס המסחרי.
  • התקנה ואחזקה של ספרינקלרים, גלאי עשן, מטפים וכל ציוד נוסף שיידרש על פי דרישות כיבוי האש.
  • קבלת כל האישורים הנדרשים מהרשויות המאשרות את הפעלתו של הנכס המסחרי לאור התאמות לדרישות החוק.
  • דוחות כספיים – לצורך שקיפות ולטובת מינהל תקין
  • בדיקה שוטפת של המעליות על ידי חברת המעליות כך שיפעלו כיאות ומעקב אחר הגעתו של מהנדס הבטיחות לבדיקה התקופתית, שתיעשה במועד, כדי לוודא שהמעליות תקינות.

חברת ניהול בנייני משרדים שמשאירה אותך עם ראש שקט

אנחנו בחברת קלינטון ניהול ואחזקה מספקים שירותי ניהול משרדים מקצועיים לכל סוגי העסקים, קטנים כגדולים. השירות שלנו כולל את כל הנדרש כדי ליצור סביבת עבודה בטוחה, נעימה ויעילה, המאפשרת לעובדים לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. ומשאירה אתכם בעלי העסקים עם ראש שקט.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן