ועד בית בבניין משותף

ועד בית בניין משותף

ועד בית בבניין משותף הוא אולי הגוף הניהולי היחיד שכולם מבינים עד כמה חשוב שהוא יפעל אבל אף אחד לא רוצה להיות חלק ממנו. האחריות, ההתעסקות עם השכנים, הזמן שזה שואב ביום יום, ניהול אספות הדיירים, ספיגת אש מכל הכיוונים – אף אחד לא באמת רוצה את זה.

בדיוק בגלל זה בניינים רבים בוחרים לשכור שירותים מקצועיים של חברת ניהול ועד בית.

הקושי בניהול ועד בית בבניין משותף

ישנם בניינים משותפים בהם תמיד יימצאו שניים שלושה דיירים שיתנדבו לנהל את ועד הבית, אבל גם במקרים האלה עשוי הוועד לחוות תחלופה גבוהה, התנהלות לקויה ותסכול רב מכל מי שמעורב בעניין.

מהי הסיבה לכך?

בניגוד לבתים פרטיים בהם בעל הבית הוא שמקבל את ההחלטות ואחראי על עצמו ועל ביתו במאה אחוז. בניהול של ועד בית בבניין משותף, לכל דייר יש כוח החלטה שווה, לכולם יש דעה, לכולם יש עמדה ותמיד יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים.

הערך של חברה לניהול ועד בית בבניין משותף

ועדי בתים בבניינים משותפים המנוהלים על ידי חברת ניהול מקצועית וחיצונית, נהנים לא רק מאאוטסורסינג של צרות הניהול השוטף, אלא גם מההילה של גורם מקצועי חיצוני, נטול אינטרסים בתוך הבניין עצמו, שמקבל את ההחלטות על פי שיקולים מקצועיים בלבד, באופן שלא יכול לייצר תלונות אצל אף דייר.

קלינטון ניהול ועד בית בבניין משותף

מה לבדוק לפני שסוגרים עם חברה חיצונית?

חשוב לקרוא היטב את החוזה לפני קבלת החלטה או חתימה על הסכם. פעולה זו תעזור לכם להבין טוב יותר את כל התנאים וההגבלות כדי לקבל החלטה מושכלת יותר.

ראשיתכדי להבטיח שהעבודה תתבצע כמו שצריך, עליכם לוודא שלחברה יש אנשים מקצועיים ומנוסים שמטפלים בכל העניינים הקשורים לבניין שלכם. אם העבודה מתבצעת דרך קבלנות משנה, יש לוודא שהסדר זה עומד בכל הדרישות וההתקנים החוקיים.
שניתבחוזה עבודה אל מול החברה צריך להיות פירוט מדויק של השירותים שאתם נדרשים לשלם עבורם ומה הם כוללים. כמו כן, וודאו שזה כולל את שירותי המיסוי מהדיירים שלכם.
שלישיתאם אינכם בטוחים באחד מהפרטים בחוזה, עדיף לשכור עורך דין שיוכל להסתכל על זה מנקודת המבט שלכם ולעזור להבטיח שהכל יהיה הוגן.

המחיר של ניהול ועד בית בבניין משותף

מן הסתם, המחיר של חברה חיצונית לניהול ועד בית הוא לבטח פרמטר שמשפיע גם על ההחלטה להיעזר בגורם מקצועי כזה מלכתחילה וגם על הבחירה של הגורם הספציפי שיקבל את המושכות לידיו.

בהזמנת חברה מקצועית כזאת, משלמים הדיירים דמי ניהול שהם מעט מאוד יותר גבוהים מאשר ניהול עצמאי של המבנה, אך הערך שלהם גבוה פי כמה וכמה.

במילים אחרות, תוספת העלות לכל דייר היא שולית מאוד, אך תוספת הערך לבניין כולו, לשקט הנפשי של הדיירים וליכולת לנהל את הבניין בצורה אפקטיבית, לשמור עליו מטופח ומעבר לכך, היא גדולה לאין שיעור.

אז מה באמת משפיע על המחיר?

ובכן, המחירים יכולים להשתנות בהתאם למספר דברים:

  • היקף הניהול
  • גודל הבניין
  • מספר הקומות
  • מספר יחידות הדיור
  • מספר הדיירים
  • היקף השטח המשותף המנוהל

לצפייה במחירון ניהול ועד בית לדוגמה – לחצו כאן.

חשוב להבין שבמקרים בהם דיירי הבניין פשוט לא מצליחים לנהל את העניינים בעצמם, העלות של חברת ניהול ועד בית בבניין משותף הופכת להיות עניין שולי לחלוטין. העלויות של ניהול עצמאי לא נכון ומלא חיכוכים, יכולה להיות גבוהה יותר גם במישור הנפשי והחברתי אבל גם במישור הכלכלי.

קלינטון ניהול ואחזקות לבניין משותף

חברת קלינטון היא חברת ניהול ועד בית בבניין משותף המספקת שירותי ניהול ואחזקת מבנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. בהזמנת שירותיה של חברת קלינטון, תוכלו ליהנות מרמה גבוהה של ניהול הועד במחיר אטרקטיבי ותחרותי ששווה כל שקל.

זה מתבטא בתחזוקה מקצועית הבניין, החל מהריח הטוב שילווה אתכם תמיד בחדר המדרגות, דרך מערכות הבניין שיפעלו תמיד ללא תקלות, שימור ושדרוג גינה מטופחת וניהול פרויקטים חד פעמיים כמו איטום גג, תיקונים, שיפוץ לובי וכן הלאה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על שירותי הניהול של קלינטון? אנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין.

אתם מוזמנים להשאירו פנייה בטופס או לחייג עוד היום לטלפון 03-5503851 .

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן