חברת ניהול ועד בית

בשנת 2024 שבה הכסף שלנו שווה פחות ופחות כדאי שנשמור על הנכס היקר ביותר שלנו, הבית שלנו.
זאת לא אשמתכם שהבניין שלכם לא נקי ומתוחזק, ניהול ועד הבית בבניין לא תמיד יכול להיעשות בצורה מקצועית, מבוקרת ואכפתית מועד הבית בבניין שלכם.
תפקיד זה אינו משחק ילדים ומצריך זמן רב על התעסקות עם ספקים שונים, התמודדות עם דיירים שמסרבים לשלם וכמובן תחזוקת הבניין!

חברת ניהול ועד בית

מחקרים הוכיחו שכאשר ועד הבית לא פועל בצורה מקצועית ערך הנכס שלכם יורד!
לכן אנחנו קלינטון כאן על מנת לדאוג שתקבלו שקט בכל הנוגע לבניין שלכם על מנת שתוכלו להתרכז בדברים החשובים באמת: המשפחה שלכם.
יש לנו הרבה לקוחות מרוצים הממליצים עלינו כפי שאפשר לראות ולשמוע בסרטונים למטה.

אז אם הבנתם שהפתרון הטוב ביותר על מנת להיות בראש שקט בנוגע לבניין שלכם היא חברת ניהול ועד בית מקצועית שתיקח אליה את המושכות מקומכם אתנו… התקשרו או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם במהרה

סרטוני ממליצים

חברת ניהול ועד בית מחירון 2024 – אז על מה בעצם אתם משלמים?

תשלומים חודשיים

תשלום עבור ניקיון55-65 ש"ח מחיר עבור שעה
תשלום עבור אב בית70-85 ש"ח מחיר עבור שעה
שירותי ניהול ואחזקה (לחברת הניהול)85-100 ש"ח המחיר מתייחס לדירה ממוצעת חשוב להדגיש שהמחירים משתנים לפי כמה פרמטרים והסכום הזה כולל את השירותים הבסיסיים של חברת הניהול והאחזקה
שרותי מעליות75-105 ש"ח מחיר עבור קומה
שרותי גינון300 ש"ח מחיר עבור גינה קטנה (50 מ"ר)

תשלומים שנתיים

בדיקת מעלית500 ש"ח 2 ביקורים בשנה
ביטוח צד ג' לדירה75 ש"ח עלות לדירה לשנה

*חשוב לציין שאלו המחירים הממוצעים בשוק והעלות יכולה להשתנות מחברה לחברה ובהתאם לגורמים השונים, למידע מפורט על מחירי ניהול ועד הבית שלכם.

שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני – מה אנחנו קלינטון עושים עבורכם

ניהול כספי ועד הביתגביית תשלום ועד בית מדיירי הבניין, בניית תקציב לניהול הבניין והתנהלות כספית אל מול ספקים ונותני שירות. העברת דוח הכנסות והוצאות לכל דיירי הבניין על התנהלות ועד הבית על פי דרישת הדיירים. 
ניקיון ותחזוקת הבנייןהקמת צוות ניקיון ואחזקה, שירותי גינון נדרשים ותחזוקה שוטפת של הבניין והאזורים הציבוריים. כמו כן, החברה מספקת מעקב אחר תחזוקת הבניין אל מול הספקים השונים ומוודאת כי העבודה נעשית על הצד הטוב ביותר.
טיפול משפטי בסרבני תשלוםבמקרה הצורך, החברה תבצע את הטיפול המשפטי הנדרש בסרבני תשלום על מנת שהתנהלות הבניין תשמר נעימה, שוויונית וטובה, למידע נוסף לטיפול בסרבני תשלום ועד הבית לחצו כאן.
 טיפול בתקלות וליקוייםפתירת ליקויי בנייה במבנה, בדיקת חשבונות גבוהים ייתר על במידה וכדומה.
שירות ייחודי לכל בנייןלכל בניין צרכים ומאפיינים שונים. חברת הניהול יודעת לבצע התאמות ולפתור בעיות בהתאם לצורכי הבניין. 
חברת ניהול ועד בית חיצוני

איך בוחרים חברה לניהול ועד בית?

כאשר אתם ניגשים לבחירת חברה לניהול ועד הבית בבניין שלכם, ישנם 3 פרמטרים שכדאי שתיקחו בחשבון.

1. שקיפות והגינות

ראשית, כאשר אתם בוחרים להעביר את מלאכת ניהול ועד הבית חשוב לבחור חברה הדוגלת בשקיפות והגינות ואתם מרגישים כי אתם יכולים לסמוך עליה. בעת שימוש בחברה חיצונית אתם למעשה מפקידים בידיה את כספיכם ואת עתיד הבניין שלכם ועל כן חשוב כי תבחרו בחברה המתנהלת בשקיפות והגינות מקסימליים.

2. התאמה לסוג הבניין

כמו כן, ודאו כי חברת הניהול החיצונית מתאימה לסוג הבניין שלכם. חברת ניהול המנהלת בניינים קטנים ללא מעלית ומערכות מודרניות לא בטוח תנהל באופן מקצועי ומיטבי בניין רב קומות מודרני הכולל בתוכו מעליות, חניון תת קרקעי ומערכות אבטחה חדישות. בנוסף, בדקו מראש אחת לכמה זמן מתבצעות ביקורות למערכות הבניין ולתחזוקה הכוללת של מערכות כיבוי האש, פילטרים מזגנים וכו'.

3. שירות הוגן ביחס לתקציב

לבסוף, בחרו חברה אשר מספקת שירות הוגן לתקציב אותו החלטתם כי ביכולתכם להשקיע. בחרו חברה אשר אתם מרגישים כי היא יכולה להתאים את עצמה לדרישות הבניין, לצרכים שלכם ולתקציב שלכם. 

5 טיפים חשובים לבחירת חברת ניהול אמינה ומקצועית

בדיקת ניסיון ומוניטיןעל מנת להבטיח את אמינותן של החברות המועמדות, יש לבדוק את הניסיון והמוניטין שלהן. יש לשאול על משך הפעילות שלהם בתחום, את סוגי הבניינים שהן מתמחות בהם, את רמת שביעות הרצון של לקוחות קודמים, ולבדוק האם יש המלצות מלקוחות קודמים.
בקשת הצעות מחירכדי לבצע השוואה מדויקת של המחירים והשירותים שניתן לקבל, חשוב לקבל הצעות מחיר ממספר חברות ניהול. יש לוודא שההצעות מפרטות את כל השירותים הנדרשים ולשאול על תוספות אפשריות וחישוב העלויות.
פגישה עם נציג מהחברהבמהלך הפגישה יש לשאול שאלות על ניסיון החברה, צוות העובדים, אופן ניהול הבניין, זמינות שירות ודרכי התקשורת. חשוב להתרשם מהמקצועיות והאמינות של נציג החברה ולוודא שהחברה נותנת תחושה נעימה ובטוחה.
בדיקת הביטוחים של החברה לוודא שהחברה מחזיקה בביטוח אחריות מקצועית וביטוח צד ג', ולבקש לראות את פוליסות הביטוח.
הבנת חוזה התקשרות להבין את תנאיו ולהתייעץ עם עורך דין לפני חתימה על החוזה.

יתרונות של חברת ניהול ועד בית – למה לבחור בנו לנהל לכם את הבניין

  • מעטפת משפטית בעת הצורך.
  • אחזקה מבנה איכותית וטובה יותר.
  • סביבת מגורים מטופחת, נקייה ונעימה יותר. 
  • ניהול ועד הבית מתחלף לעיתים תכופות בין דיירי הבניין כך שנוצרת חוסר עקביות רבה ושינויים תכופים הגורמים לפגיעה בתחזוקת הבניין ולבזבוז כספים גדול. 
  • כאשר ניהול הבניין נעשה על ידי דיירי הבניין לעיתים ייווצרו ויכוחים סביב תקציב ניהול הבניין. חברה חיצונית תדע לספק תשובות מנומקות המסבירות את התנהלות ועד הבית ותבצע את ניהול כספי ועד הבית באופן מקצועי ונטול אינטרסים. 
  • השבחת ערך הנכס

חברת ניהול ועד בית הטובה ביותר – קלינטון כאן לשירותכם!

בחברת קלינטון אנחנו מתמחים בניהול ועד בית לבנייני מגורים ובעלי ניסיון עתיר שנים בתחום. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון שירותים אשר מהם ניתן לבנות תוכנית ייחודית בהתאמה אישית בהתאם לצורכי הבניין ולבקשות הדיירים. 

ניהול כספי ועד הבית, השוואת מחירים ותקשורת מול ספקים, ניהול העובדים בבניין ואחזקה שוטפת, ביקורות למערכות הבניין ועוד מגוון רחב של שירותים הם רק חלק משירותי ניהול ועד הבית אשר אנו מספקים ללקוחותינו.  

אנו גאים להעניק יחס אישי לכלל לקוחותינו ויודעים להעניק פתרונות גם לבעיות המורכבות ביותר תוך זמינות מרבית. מחפשים חברה מקצועית לניהול ועד הבית בבניין שלכם? פנו אלינו!

שאלות נפוצות

אתם עושים גם גבייה מיוחדת? האם אתם לוקחים עמלת גבייה?

גבייה מיוחדת כלולה בסל השירותים ללקוחות חדשים וקיימים, גבייה זו לא כרוכה בעמלה נוספת מעבר לדמי הניהול הקיימים.

מה עושים אם נשאר כסף בסוף החודש?

רזרבה חודשית מצטברת היא אחת מאבני היסוד בניהול ועד בית ומאפשרת התמודדות עם בלת"מים או פעולות יזומות לרווחת הדיירים.

אתם מפיקים דוחות שנתייים?

כן יש דוח הוצאות והכנסות בסוף השנה, במקרים חריגים גם יופק דוח חצי שנתי לבקשת הוועד לטובת שקיפות ותחושת הביטחון

כיצד אתם מטפלים בסרבני תשלום?

אם פועלים נכון בשיטתיות ולפי הוראות החוק צפויים 100 אחוז הצלחה בגבייה מסרבני תשלום

כמה עולה ניהול ועד בית חיצוני?

כאמור, מחיר ניהול ועד בית על ידי חברת חיצונית הינו דינמי ותלוי בצרכים שיש לכל בניין. חברה מנוסה תדע להתאים תקציב הגון בהתאם לצורכי הבניין שלכם. לדוגמא, אם אין בבניין שלכם מעלית או כי הגינה שלכם דורשת תחזוקה מינימלית מחיר ניהול ועד הבית יהיה בהתאם.

מהם אזורי השירות שלנו?

אנו מספקים שירותים לכל אזור המרכז והסביבה, בעיקר תל אביב, רמת גן, גבעתיים ופתח תקווה.

לאן מופקדים כספי הועד כשיש חברת ניהול ועד בית?

גם כשאתם נעזרים בשירותיה של חברת ניהול ועד בית, חשוב לוודא שתשלומי הוועד שלכם מועברים ישירות לחשבון הבנק הייעודי של ועד הבית.

אילו אפשרויות קיימות לחלוקת מחיר דמי ועד הבית בין דיירים בבניין?

חלוקה שווה - כל דייר משלם סכום זהה, ללא קשר לגודל דירתו או חלוקה לפי שטח הדירה שכל דייר משלם סכום יחסי, בהתאם לשטח הדירה שלו.

מה ההבדל בין מחיר ניהול ועד בית לבין מחיר אחזקת בית משותף?

מחיר ניהול ועד בית הוא תשלום קבוע יחסית, המשמש לכיסוי הוצאות הניהול השוטף של הבניין (גבייה, תיקונים קטנים, ניהול חשבונות, טיפול בתלונות דיירים).
מחיר אחזקת בית משותף משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים של הבניין, וכולל שירותים רבים ומגוונים (ניקיון, גינון, מעליות, כיבוי אש, ביטוח, תיקונים גדולים).

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן