חברת אחזקה לבניין

חברת אחזקה לבניין

בין אם אתם מתגוררים בבניין ישן או חדש, אתם ודאי מכירים בצורך להקפיד על תחזוקה ברמה גבוהה בבניין. צורך זה, מוביל יותר ויותר בניינים להשתמש בשירותים מקצועיים של חברת אחזקה לבניין ובכך להיות בטוחים כי הבניין יישאר מתוחזק, בטוח ונקי באופן שוטף.

מהי חברת אחזקה לבניין?

חברת אחזקה לבניין היא חברה המספקת את כל השירותים הנדרשים כדי לשמור על הבניין שלכם מתוחזק ונקי באופן שוטף, ולדאוג שאיכות החיים של המתגוררים בבניין לא תיפגע.

בכל בניין, אך בעיקר בבניינים חדישים ומודרניים הביצוע של אחזקת הבניין דורש טיפול מסור, ומקצועי. החברה מטפלת במכלול הנושאים הקשורים לתחזוקת הבניין כאשר לכל אחד מהם יש חשיבות מכרעת לרווחת הדיירים והאורחים בו.

מה האחריות של חברת אחזקה לבניין?

חברת אחזקה לבניין צריכה לדאוג למספר פרמטרים שיאפשרו לכם את הדברים הבאים:

  • ליהנות מהנכס
  • להשתמש בו בצורה נוחה ובטיחותית
  • לשמר את הניקיון בבניין
  • לדאוג לרווחת הדיירים
  • להשביח אותו במרוצת השנים

שירותי אחזקה לבניין חיוניים במיוחד במקרים של רבי קומות או בניינים בהם נדרשת עבודת ניקיון ותחזוקה שוטפת.

תחזוקת מערכות

בכל מבנה ישנם מספר מערכות הדורשות ידע טכני מקצועי לתחזוקה איכותית. מערכות האבטחה, מערכות כיבוי האש והמעליות חשובות ביותר לבטיחות ורווחת הדיירים ועל כן חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת.

ניקיון המבנה

חברת האחזקה מטפלת בכל מה שקשור לעבודות הניקיון (ניקיון השטחים הציבוריים, המעליות, חדרי המדרגות, החלונות וכו'). אחת לכמה חודשים או במקרה הצורך, החברה תבצע פעולות ניקיון מורכבות יותר.

תחזוקת הגינה

בהתאם לתדירות שסוכמה עם חברת האחזקה, גנן מטעמה יגיע לטפל ולתחזק את הגינה על כל הנדרש לכך. שירות זה כולל בין היתר את ניקיון הגינה, הוצאת פרחים נבולים, ניקוש עשבים שוטים, דישון והשקיה, שתילת שתילים חדשים וכל צורך נוסף.

קים גורדון נציגת ועד הבניין ממליצה עלינו

מה היתרונות של חברת אחזקה לבניין?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בחברת אחזקה חיצונית לבניין ועל כן, אין זה מפתיע כי שירות זה הפך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות.

תקשורת מול מקור אחדחברת התחזוקה אחראית לתחזוקה הכוללת בבניין ולתקשורת אל מול כל בעלי המקצוע השונים הנדרשים לכך. דבר זה מאפשר לכם תקשורת קלה ונוחה אל מול חברת האחזקה בכל נושא ובעיה ללא צורך בפניה למספר בעלי מקצוע שונים.
זמינות מרביתחברת אחזקה לבניין מספקת זמינות מרבית לפתרון בעיה או תקלה בכל נושא שהוא. נתקלתם בתקלה בחשמל באמצע הלילה? התפוצץ צינור במערכת האינסטלציה? חברת האחזקה תטפל בנושא במהירות.
איכות חיים גבוהה יותרבניין המגורים שלכם הוא למעשה הנכס החשוב והיקר ביותר שלכם ועל כן יש לשמור עליו ולתחזק אותו בצורה המיטבית. חברת האחזקה תשמור על ערך הנכס, תחסוך לכם זמן וכאב ראש ותעניק לכם איכות חיים גבוהה יותר.

העלות של חברה מקצועית ומנוסה

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה אחזקה לבניין, כדאי שתיקחו בחשבון כמה פרמטרים המשפיעים על העלות.  גודל הבניין ומספר הדיירים שבו ישפיעו באופן ישיר על המחיר ועל הדרישות של חברות אחזקה בתחום.

חברות אחזקה לבניין מציעות לרוב מספר שירותים ובהם אחזקה חלקית, אחזקה מלאה, שירותי ניקיון ותחזוקה. חברת אחזקות מקצועית תדע לייעץ לכם ולסייע בבחירת שירות מתאים בהתאם לדרישות ולתקציב שלכם.

לצפייה במחירון – לחצו כאן.

איך בוחרים חברת אחזקה לבניין?

הנה 4 פרמטרים לבחירת חברת אחזקה לבניין:

  1. בחרו בחברה המספקת את השירותים הרצויים עבור צורכי הבניין. כל בניין שונה מאחר ועל כן אחזקת הבניין צריכה להיות מותאמת לבניין ולמערכות הקיימות בו. הרי אין טעם לפנות לחברה שאין לה ניסיון בתפעול מעליות אם יש בבניין שלכם מעלית.

  2. בחרו חברה הפועלת בשקיפות, באמניות ובעלת המלצות מלקוחות שונים.

  3. בדקו את רמת הזמינות ושירות הלקוחות של החברה. לא תרצו להיתקע באמת הלילה עם פיצוץ צינור או בעיית חשמל ולחכות זמן רב למענה מהחברה.

  4. לבסוף, כמו כל דבר בחיים, חשוב לפנות לחברה המציעה שירותים איכותיים במחירים הוגנים. מצאו את האיזון בין חברה מנוסה, מומלצת ומקצועית מצד אחד לחברה המציעה מחירים הוגנים לשירותים אותה היא מספקת.

חשוב לעבוד רק מול חברות עם ניסיון

כדי שבניין יתפקד כהלכה, ישנם מספר נושאים שחייבים להיות מטופלים על ידי גורמים מוסמכים בלבד, בין היתר מדובר בטיפול ואחזקה של מעליות, חשמל, מים, גז ועוד. בעניין זה אסור להתפשר וחשוב לעבוד אך ורק מול גורמים בעלי ניסיון ואישורים, איש איש בתחומו.

גם נושאים הקשורים לניקיון, היגיינה ואסתטיקה, הם בעלי חשיבות עצומה ולכן, חברת אחזקה לבניין יכולה להתאים לכם מעטפת אישית, שתעניק לכם איכות חיים מצוינת.

חברת אחזקה לבניין זה קלינטון

קלינטון – הבחירה הנכונה בשבילך!

אנחנו בקלינטון מתמחים בניהול ואחזקה לבניין. אנחנו מחזיקים בניסיון רב בתחום כבר לאורך שנים ונהנים מהמלצות רבות משלל לקוחותינו.

אנו מעניקים ללקוחותיו מגוון שירותים איכותיים ומספקים תוכנית עבודה מותאמת לכל בניין ובניין במחיר הגון ומשתלם. החברה מספקת שירות לקוחות בזמינות מרבית ויודעת להעניק פתרונות חירום גם לבעיות המורכבות ביותר.

מחפשים חברת אחזקה לבניין שלא מתפשרת על כלום? אחת כזאת שתספק לכם מעטפת מלאה לצרכים שלכם ותעניק לכם ראש שקט וביטחון מלא? מעולה! בשביל זה אנחנו כאן!

איך לבחור חברת אחזקה לבניין?

חברת אחזקה לבניין יש לבחור על פי הפרמטרים הבאים:
1. חברה המספקת את השירותים שהבניין שלכם צריך
2. חברה אמינה הפועלת בשקיפות ומחזיקה בהמלצות מלקוחות
3. רמת הזמינות שלה ואיכות שירות הלקוחות
4. חברה המציעה מחירים הוגנים

מהם 3 היתרונות הבולטים של חברת אחזקה חיצונית?

1. תקשורת נוחה אל מול מקור אחד
2. זמינות מרבית לבעיות ותקלות
3. קבלת איכות חיים גבוהה יותר

למה חשוב לבחור חברת אחזקה מנוסה?

לחברה מנוסה המתמחה באחזקה לבניין יש ניסיון רב ולכן היא בקשר רציף עם חברות שונות ומקצועיות המעניקות סל שירותים חשובים שאסור להתפשר בהם.

באיזה אזורים אנחנו פועלים?

אנחנו פועלים בכל אזור המרכז והסביבה, בעיקר תל אביב, רמת גן, גבעתיים ופתח תקווה. רוצים לדעת אם אנו עובדים גם באזור שלכם? חייגו אלינו למספר 03-5503851.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן