אחזקת בתים משותפים

אחזקת בתים משותפים

נמאס לכם שחברת הניקיון לא עושה את העבודה כמו שצריך? מתבאסים שהכניסה לבניין מוזנחת? או שאולי כבר לא נעים להזכיר לוועד הבית להחליף את הנורות בכניסה? אתם חייבים חברת אחזקת בתים משותפים!

אחזקת בתים משותפים הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם

כל הבעיות שהזכרנו בפתיחה, צפות ועולות כחלק משגרת החיים בבתים משותפים. מגורים משותפים משמעותם שטחים ציבוריים משותפים רבים שיש צורך לדאוג להם. אולם כאן הבעיה – מי יהיה אחראי להם?

בדרך כלל, מה שקורה הוא שנבחר ועד בית מקרב הדיירים שבסמכותו לדאוג לתיקונים, תאורה, ניקיון, גננות וכל מה שקשור לשטחים הציבוריים. ועד הבית לרוב אינו נלהב לעשות את העבודה המייגעת הזו ולכן פעמים רבות התפעול נעשה באופן מינימלי ולא מספק.

איך אפשר להימנע מכך? למזלנו, ישנן חברות ניהול חיצוניות המציעות שירותי ניהול ואחזקת בתים משותפים ובכך פוטרות את הדיירים מעבודה זו.

חברת אחזקת בתים משותפים

למה כדאי להשתמש בשירותי אחזקת בתים?

חברות אחזקת בתים משותפים מציעות מספר שירותים שעולים באיכותם על אלו שוועד בית המורכב מדיירי הבניין יכול לספק.

שירותי בעלי מקצועבמידה וקורית תקלה שצריך לתקן ויש צורך בחיפוש חשמלאי או אינסטלטור מומחה, או במתן שירותי ניקיון מקצועיים ואף שירותי גינון – החברה מחזיקה בעלי מקצוע רבים תחתיה ולכן היא יכולה לספק שירות מקצועי וטוב שמהימנותו מוכחת.
ראש שקטדיירי הבניין יודעים שהם משלמים כסף לחברה תמורת השירותים שהיא מציעה ולכן יש לה אינטרס לדאוג לכל השירותים הציבוריים בצורה טובה ויעילה על מנת לספק לדיירים ראש שקט ורגוע לגבי תפעול הבניין.
פחות מתיחות בין הדייריםאין דייר אחד שאחראי על כל העבודה ואין דייר שאליו באים בתלונות. בנוסף, אין תחלופה בין הדיירים בועד ואין ביקורת בין הועד היוצא לועד הנכנס. כאשר ההתנהלות היא חיצונית, נחסכות מריבות ומתיחויות בין הדיירים והאווירה בין הדיירים יותר נעימה.

השירותים שחברת אחזקת בתים משותפים מספקת

להלן חלק מרשימת השירותים הרבים שכל חברה מקצועית צריכה לדעת לספק:

  1. גביית כל המיסים מהדיירים
  2. ניהול ומעקב שוטף אחר כל החשבונות, ההפקדות וההוצאות
  3. פיקוח קפדני על נותני השירותים השונים לדוגמת:
    • שירותי הניקיון
    • שירותי הגינון
    • שירותי האינסטלציה
    • עבודות החשמל
    • עבודות תחזוקה שוטפות
    • תחזוקת המעלית
    • שירותי הדברה
  4. טיפול בכל הבעיות הדחופות שצצות
  5. ביטוח הבניין

מה לבדוק לפני שמזמינים חברת אחזקה לבית משותף?

  1. מיקום – לא כל חברה, איכותית ככל שתהיה, מספקת שירותים בכל עיר. חשוב לוודא שאתם מתעניינים בחברות שמציעות שירות באזור המגורים שלכם.
  2. תקציב – מהו גובה הסכום שהדיירים מוכנים לשלם לחברה חיצונית, ומה יכול להיכנס בטווח המחירים האלה. כדאי גם לחשוב האם שווה להשקיע סכום מעט יותר גבוה ולקבל שירותים נוספים שהחברה תציע.
  3. צורך – האם החברה מציעה שירותים שמתאימים לכם? שירותי אחזקה למגדל עם עשרות דירות לא יהיה זהה לבניין קטן וחשוב לשים לב שמשלמים בהתאם לצרכים.

קלינטון – חברת אחזקת בתים משותפים שדואגת לצרכים שלכם!

חברת קלינטון ניהול ואחזקות היא חברה המתמקדת בעיקר בתל אביב והמרכז ולה וותק רב בניהול ואחזקת בתים משותפים.

החברה מציעה שירותי ניהול גם למגדלי פאר וגם לבניינים קטנים. לחברה אלפי לקוחות מרוצים הנשארים אצלה שנים רבות ולא מסוגלים לדמיין את עצמם חוזרים אחורה ומתעסקים בניהול השוטף בעצמם.

השאירו פרטים בטופס או חייגו 03-5503851 ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם!

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
לקוחות ממליצים

דירוג ממוצע: / 5.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן